تاسیسات ساختمانی ، راه اندازی و تامین نگهداری

تاسیسات تعمیرات اجرا و حفظ و نگهداری

راهنما 09359655118

در حین اجرا و بهره بردای از یک پروژه ساختمانی، عوامل متعددی همچون استحکام طراحی و اجرای زیربنا و بنای اصلی ، مرغوبیت مصالح ، زیبایی و امکانات تاسیساتی بر کیفیت و رتبه آن موثر هستند .

لذا بهره مندی ساختمان از امکانات تاسیساتی به روز ، مرغوب و کافی از گزینه های بسیار مهم در امتیاز ساختمان می باشد . از تاسیساتی که انسان به طور معمول در ساختمان ها با آن در ارتباط است می توان به تاسیسات بهداشتی ( به عنوان مثال سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان)، تاسیسات تهویه مطبوع ( مانند امکانات گرمایش و سرمایش و گردش و تصفیه هوا ) و همچنین امکاناتی چون استخر و سونا اشاره کرد .

این دسته از امکانات تاسیساتی که مرتبط با ساختمان هستند ، تاسیسات مکانیکی ساختمانی نام دارند . اما بخش دیگری از تاسیسات که هرچند به منظور تامین آسایش شهروندان هستند اما معمولا طراحی و کاربرد آنها به خارج از ساختمان مرتبط است ، از قبیل بخشهای مختلف تهیه و تصفیه سیستم انتقال آب و فاضلاب شهری ، تجهیزات تولید انرژی از سیال و تجهیزات انتقال دهنده انرژی به سیالات هستند که زیر مجموعه تاسیسات مکانیکی صنعتی می باشند ، با خیالی آسوده تعمیرات منزل سیستم برق کشی ، لوله و فاضلاب ، رنگ و دکور خانه خود را به تیم خوش ذوق ما بسپارید .

راه اندازی و حفظ و نگهداری و تعمیرات تاسیسات ساختمانی و آپارتمانی و مسکونی خود را به گروه با تجربه ما بسپارید . ارسال و بازدید در اسرع وقت حتی ایام تعطیل تخصص و علاقه ماست .