اسپلت و کولر گازی ، نصب و تعمیر سیستم سرمایشی

اسپلت کولر گازی دو تکه نصب تعمیر سیستم سرما

راهنما 09359655118

 اسپلت ها  و کولر ها  از نیازهای اساسی در فصل گرما که کم کم داریم به ان نزدیک می شویم می باشد ، که از جمله وسایل مهم در هر محیطی می باشد چه منزل چه اداره جات و هتل و غیره . عمدتا وسایل سرمایشی و سرماساز به چند دسته تقسیم می شوند که افراد باتوجه به نیاز خود و البته با توجه به اب و هوا می توانند یکی از انواع کولرها را انتخاب نمایند  .

به طور معمول در شهرهایی که دارای اب و هوای خشک و گرم هستند بهتر است از کولرهای آبی استفاده شود که با رطوبت هوایی که با جریان هوای کولر آبی وارد محیط منزل می شود شرایط مطلوبی را فراهم می اورد . اما در صورتی که در شرایط جوی و اب وهوایی مرطوب و شرجی هستید بهترین گزینه انتخاب کولرهای گازی و یا اسپلیت می باشد ، کولرهای گازی امروزه از جمله وسایلی می باشند که علاوه بر تولید و ایجاد سرما ، گرما نیز تولید می نمایند . در واقع کولرهای گازی از جمله وسایل هایی به شمار می اید که با فشرده سازی و منبسط کردن گاز عمل مبرد سازی یعنی سرماسازی را انجام می دهد .

برای خرید اسپلت و کولرهای گازی معیارهای اولیه و مهمی وجود دارد مانند:

  • - میزان استفاده از کولر گازی ، برای مثال افرادی هستند که بسیار گرمایی هستند و تقریبا تمام ساعاتی که در منزل هستند باید کولر به طور مداوم کارکند اما برخی دیگر حدود 3 تا 5 ساعت ان هم در ساعات اوج گرما استفاده می نمایند .
  • متراژ و اندازه محیطی که می خواهیم در ان کولر را نصب نماییم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است برای مثال در اپارتمان های 40 متری نیاز به دو پنل نمی باشد و یک پنل کافیست .
  • -وجود پنجره ها و تعداد ان نیز ممکن است در انتخاب اسپلیت و کولر  تاثیر گذار باشد .
  • - مورد آخر تعداد افراد ساکن و استفاده کننده می باشد.

بازدید و مشاوره رایگان ، نصب و تعمیر انواع اسپلت و کولر گازی ، تعمیرات سیستم های سرمایشی و سرماساز . استپلت و سیستم های دو تکه ای ، رفع یخ و برفک اسپلت .