اسپلیت کولر گازی تعمیرات عیب یابی راه اندازی

اسپلیت کولر گازی عیب یابی تعمیر نصب اینترنت

راهنما 09359655118

نکات مهمی که می توان در مورد کولرها گفت همانند تمامی وسایل هایی که قبل از خرید آن بایستی یکسری اطلاعات درمورد ویژگی های آن داشته باشید ، مشخصات فنی و مصرف مناسب از جمله موضوعاتی است که در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای می شود که در صورت داشتن اطلاعات درست و دقیق و کارآمد می توان از سردرگمی خارج شد . برای اطلاعات بیشتر و یا اعزام نیروی متخصص جهت تعمیرات اسپلیت و تعویض گاز کافیست با شماره راهنما تماس بگیرید .

توجه داشته باشید که در مواردی که دیگران برندهای خاص و مشهور را به شما معرفی می نمایند قبل از خرید ملاک ها و معیارهای خود را با محصول مورد نظر مطابقت دهید و همین طور آن محصول را با انواع مشابه خود نیز مقایسه نمایید و فقط ملاک را این قرار ندهید که اگر گران باشد پس حتما بهتر است اگر هم ارزان پس حتما مرغوب نیست !

 

انواع مدل های کولر گازی موجود در بازار ایران

  1. کولر گازی اسپلیت تک پنل
  2. کولر گازی اسپلیت چند پنل ( مولتی اسپلیت )
  3.  پرتابل
  4.  اسپیلت کنجی
  5.  پنجره ای
  6. ایستاده
  7.  اسپلیت کنسولی ، سقفی زمینی
 

البته هرکسی بر حسب نیاز خود با توجه به معیارهای ذکر شده می تواند یکی از انواع ایستاده ، پنجره و تک پنله یا چند پنله را انتخاب نماید . مهمترین ویژگی که باید در نظر داشته باشد قدرت و ظرفیت کولر گازی انتخابی شما است چرا که در صورت پرتوان بودن اگر در محیطی کوچک نصب شود همیشه مجبور خواهید بود که در حالت کم آن استفاده نمایید و همچنین در صورت کوچک بودن کولر گازی برای محیط بزرگ بایستی از حداکثر توان کولر به طور دایمی استفاده شود و همین امر باعث کم شدن عمر دستگاه می شود .

کولرهای گازی علاوه بر پنلی که در داخل ساختمان قرار می گیرد دارای یک دستگاه خارجی است که در خارج از ساختمان نصب می گردد . که در زمان خرید باید نوع محصول و نحوه ارتباط دستگاه ها را با یکدیگر مد نظر داشته باشید . عمدتا کولرهای گازی برای مناطق مختلف با ظرفیت های متفاوت برای کاربردهای متنوع ساخته شده است .

برای مثال کولرهای گازی که برای شهرهایی که دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشند دارای کمپرسورهای پیستونی می باشند که اغلب گرانتر از نوع معمولی خود می باشد در زمان تهیه حتما به این ویژگی ها توجه نمایید که در صورتی که شما در چنین مناطقی می باشید این نوع کولر گازی را تهیه نمایید در غیر این صورت از نوع معمولی آن را در تاسیسات خود به کار ببرید .

نکته آخر در مورد میزان مصرف برق محصولات برودتی از جمله کولر گازی می باشد که به طور معمول دارای مصرف بالاتری نسبت به کولرهای آبی دارد ، کولرهای گازی مدل پنجره ای دارای مصرف بیشتری نصب به اسپلیت ها هستند ، به همین دلیل در زمان انتخاب آن دسته ای از محصولات را انتخاب نمایید که مصرف انرژی آن ها A+ یا A++ باشد چرا که با وجود گران بودن این محصولات در زمان خریداری و هزینه اولیه اما در هنگام مصرف برق در مقایسه با نوع پر مصرف اختلاف هزینه بسیار بالایی دارد .

 

در زمان تحویل گرفتن محصول گارانتی و سریال محصول را چک نمایید و بررسی کنید که کالایی که در دست شماست قاچاق نباشد چرا که در این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از باز نمودن کارتن در صورت خراب بودن کاری نمی توانید کنید پس حتما توجه داشته باشید که محصول شما دارای کارت گارانتی باشد .

در اکثر موارد کولرهای گازی به صورت کاملا رایگان نصب می گردد یعنی بسیاری از شرکت ها این خدمت را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد اما تجهیزات مصرفی اضافی که علاوه بر وسایل موجود در کارتن دارای هزینه جداگانه می باشد که بایستی جدا پرداخت گردد . کارشناسان شرکت های سازنده بهترین افرادی هستند که می توانند کمک نمایند تا این که برای سالن منازل و اتاق ها چه نوع از کولر گازی انتخاب شود .

 

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص نصب انواع کولر گازی ، اسپلیت و حتی کولر آبی یا سیستم های تصفیه کننده هوا برای ساختمان و محل کار خود در تهران ، شیراز ، اصفهان ، قم ، مشهد ، یزد ، بندر عباس ، کیش ، قشم و سایر شهرستان ها کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن نیروی متخصص به محل مورد نظر شما اعزام شود . کلیه فعالیت های تعمیرات و یا راه اندازی دستگاه نو با قیمتی بسیار رقابتی حاصل می گردد .



اسپلیت کولر گازی متراژ اتاق چند هزار

برای بهینه سازی دستگاه کولرگازی و صرفه جویی در مصرف برق کافیست نسبت به متراژ مورد استفاده ، قدرت موتور کولر را صحیح انتخاب نمایید مثلا برای محیط 30 تا 40 متری اسپلیت با ظرفیت موتور 9 و 10 هزار کافیست یا برای محیط بالای 90 متر از 24 تا 36 هزار بسیار مناسب است . .. برای بهینه سازی ...ادامه مطلب

دستگاه کولرگازی و صرفه جویی در مصرف برق کافیست نسبت به متراژ مورد استفاده ، قدرت موتور کولر را صحیح انتخاب نمایید تا نه از توان کامل آن به صورت مداوم استفاده کنید و نه به صورت مداوم با حداقل توان سرمای زیادی را به محیط بیاورید . این اعتدال هم برای عمر دستگاه مناسب است و هم مصرف برق کمتری را برایتان خواهد داشت .   کولرهای گازی از جمله سیستم های تهویه و خنک کننده ای می باشد که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است هر چند دارای هزینه مصرف برقی نسبتا بیشتری در مقایسه با نمونه سیستم های خنک کننده مشابه مانند کولرهای آبی دارد اما در عوض هم با گرفتن فضای کمتر سرمای لذت بخش تری را تولید می نماید . علاوه بر این این سیستم هم توانایی گرمایش و هم سرمایش را داراست که فقط با مصرف برق می تواند سرمای مورد نظر ما را تامین نماید ، اما در کولرهای آبی هم مصرف برق وجود دارد و هم مصرف آب که اگر ما در انتخاب خود دقت نماییم و یک کولر گازی با راندمان مناسب را انتخاب نماییم می توانیم یک محیط مطبوع خنک را داشته باشیم که در این صورت در استفاده از منابع نیز صرفه جویی نموده ایم .   نسبت میزان متراژ محیط به قدرت کولر گازی مورد نیاز چند هزار است ؟  اسپلیت های نوع دیواری کاربرد زیادی در منازل مسکونی دارد چرا که این محیط ها عمدتا بسته می باشند و سرمای تولید شده توسط اسپلیت در آن ذخیره می شود و از نظر اقتصادی به صرف می باشند . قدرت و ظرفیت اسپلیت ها از 7 هزار تا36 هزار متغییر می باشد که با توجه به محیط و اندازه و کارایی متغییر است . برای متراژ بین 30 الی 40 متری اسپلیت با ظرفیت 9 و 10 هزار بسیار مناسب می باشد ، واحدهای دارای متراژ بالای 40 متر و کم تر از 50 متر ، اسپلیتی با ظرفیت 12 هزار جوابگو خواهد بود و همین طور برای واحدهای 50 تا 60 متری ، 14 هزار ، برای واحدهای آپارتمانی بین 60 تا 90 متر هم ، 18 هزار و البته برای بالای 90 متر از 24 و 36 هزار استفاده گردد در این صورت هم راندمان بالا می باشد و هم مصرف برق به تعادل خود خواهد رسید . البته توجه داشته باشید که در مواردی ممکن است به دلیل آفتاب گیر بودن و یا در سایه بودن میزان جریان هوای سردی که اسپلیت ایجاد می نماید ، کاهش یابد و یا در زمانی که سایه می باشد این سرمای تولید شده سرد تر از آن چیزی که انتظار می رود باشد . لذا توصیه ما خرید دستگاه های با قیمت بالاتر می باشد که دارای نشان انرژی کم مصرف A++ دارد . لذا هزینه برق و مصرف انرژی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد .   برای سفارش این محصول و یا درخواست تعویض گاز دستگاه کولر گازی محل مورد نظرتان ؛ و همچنین تعویض فیلتر هوای کولرگازی ، کافیست با شماره تلفن ما در این صفحه ارتباط بگیرید تا کارشناسان متخصص به سرعت به محل شما اعزام شوند .