بخاری گازی ، دیواری و زمینی – سرویس و تعمیر در محل

بخاری گازی نسب سرویس تعمیر در محل منزل آپارتمان

راهنما 09359655118

در زمان خرید کالای زمستانی عوامل بسیاری و مهمی وجود دارد که از جمله ان ها می توان به ظاهر زیبا و حجم و اندازه و میزان جاگیر بودن یا نبودن رنگ و طرح و البته استانداردهای لازم و نکات ایمنی که اهمیتی بسیار زیادی دارد بایستی مورد توجه قرار گیرد . نکته ای که در این خصوص وجو دارد در مورد بخاری های گاز سوز می باشد که در سال های اخیر با بی توجهی و رعایت نکردن مسایل ایمنی و به دلیل استاندارد نبودن بخاری حوادث تلخی در پی داشته اند . کشور ما به دلیل دارا بودن گاز طبیعی بیشترین متقاضی بخاری را از نوع گازی را داراست و همچنین به دلیل مناسب بودن از لحاظ قیمتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است که امروزه بسته به سلیقه افراد به دو مدل زمینی و دیواری تقسیم می شود .

بخاری های دیواری دارای حجم واندازه کوچکتری نسبت به نوع زمینی هستند و فضای کمتری را اشغال می نماید اما از لحاظ گرما و حرارتی دارای بازدهی کمتری می باشد و این نوع را اغلب برای فضاهایی با متراژهای کم مورد استفاده قرار می دهند برای اتاق خواب های کوچک و مکان های نقلی مورد استفاده قرار می گیرد . در کل استفاده از بخاری های دیواری در مکان های بزرگ رایج نمی باشد چراکه توانایی گرم کردن چنین محیط هایی را ندارد .

سرویس و تعمیر و نگهداری انواع بخاری های گازی دیواری و زمینی را به ما بسپارید ، بازدید رایگان و تعمیر در محل . حتی ایام تعطیل دیگر نیاز نیست نگران لوازم منزل خود باشید ، تنها با یک تماس همکار با تجربه ما به منزل و یا آپارتمان شما برای بازدید و سرویس و تعمیر بخاری و یا شومینه اعزام میگردد .