جوشکاری تعمیرات درب پنچره حفاظ فلزی

در و پنجره جوشکاری تعمیر نرده حفاظ فلزی

راهنما 09359655118

تخریب شدن ساختمان هایی با سازه های فولادی و نیز درب و پنجره فلزی و حفاظ و نرده های آهنی و آلومینیومی بسیار زیادی در زلزله های سال های اخیر همه به دلیل وجود ضعف و عدم کیفیت بالای این سازه ها می باشد که مهم ترین عامل علاوه ضغف در طراحی و ساخت می توان به نارسایی های ممکن در جوش کاری های انجام شده در این نوع سازه ها اشاره نمود .

جوشکاری نیز مانند هرکار دیگری نیازمند دقت و انجام درست می باشد در صورت عدم مراقبت در این خصوص ممکن است مشکلات متعددی را رقم بزند و باعث اسیب جدی به پروژه در حال انجام شود به طوری که خسارت ان بسیار سنگین خواهد بود که قابل جبران نباشد و یا خطرات جانی و مالی را باه به همراه خواهد داشت.

از جمله معایب دیده شده در پروژه های جوش کاری می توان به مواردی همچون وجود ترک ، وجود تخلخل ، نفوذهای ناقص جوش اختلاط های موجود مانند گل جوش و شکنندگی جوش از مهم ترین مواردی می باشد که می توان نام برد . تقریبا در اکثر ساختمان هایی که مورد کاوش و عیب یابی قرارگرفته اند ، فوندانسیون ، درب و پنجره ، حفاظهای فلزی و .. ، مشکل نفوذ ناقص در جوش های شیاری وجود داشته است که از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به مواردی مثل امکان خیلی بزرگ بودن الکترود نام برد و یا این که می تواند بر اثر سریع بودن حرکت الکترود این مشکل به وجود بیاید . البته در مواردی هم کوچک بودن پخی زاویه ای که باید 7 شکل باشد باعث بروز مشکل موجود می شود .

توجه داشته باشید که نکته قابل توجهی که در هنگام جوش کاری اکثرا فراموش می شود و درست مانند فوت کوزه گری می باشد ان هم این نکته است که قبل از جوش کاری درزها باید تمیز شوند در غیر این صورت امکان به وجود امدن مشکل امتزاج ناقص بسیار زیاد خواهد بود . البته این مشکل می تواند از کارکردن موتورهای مولد با بالاترین نیرو نیز باشد .



براي اكنون مطلبي يافت نشد