شومینه و بخاری ، گرما ساز ، ساخت و تعمیر و مرمت

شومینه تعمیر نصب و اجرا سنگی شیشه آجری بخاری

راهنما 09359655118

استفاده از شومینه ، بخاری ها و وسایل گازسوز اگر همرا با ایمنی لازم صورت نگیرد ممکن است که با تلفاتی مانند مرگ خاموش همراه باشد . در واقع استفاده از وسایل نامناسب و نامرغوب می تواند بسیار خطرناک باشد در هنگام استفاده از وسایل گاز سوز مانند بخاری باید بسیار مراقب باشیم و نکات ایمنی را رعایت کنیم و به توصیه ها توجه لازم را داشته باشیم .

در بخاری های زمینی که در منازل نصب می شود نصب درست لوله بخاری ، دودکش و تست اطمینان درست بودن تخلیه دود از دودکش موارد حایز اهمیتی می باشد که همین طور در مورد میزان اندازه شلنگ گاز نیز باید موارد ایمنی را از لحاظ زیر فشار و زیر پایه نبودن ، اندازه ان که بیش از اندازه مجاز ان نباشد که خطراتی را به دنبال خواهد داشت .

شومینه ها عمدتا به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • -شومینه سنگی
  • -شومینه آجری
  • - شومینه بتنی
  • - شومینه فلزی وشیشه ای

در شومینه های سنگی که ساختار ان ها از سنگ بسیار مقاوم می باشد که در مقابل حرارت نیز محکم و پایدار می باشد سنگ ها دارای تنوع زیادی از نظر رنگ و جنس هستند که می توان با ترکیب و استفاده از خلاقیت شومینه هایی زیبا و گیرا بوجود آوریم .

اجرا و نصب انواع شومینه آجری ، سنگی ، بتنی ، شیشه ای ، تعمیر و نگهداری سیستم های گرماساز و گرمایشی ، بخاری ، حرارتی . سیستم های دکوراتیو و زیبایی حرارتی انواع شومینه ، شومینه های دیواری و زیبایی ، مرمت و بازسازی در محل منزل و آپارتمان و ویلا .