پکیج و شوفاژ نصب و تعمیر و عیب یابی در محل

پکیج شوفاژ دیورای تمعیر تخصصی بازدی رایگان

راهنما 09359655118

پکیج و شوفاژ از دستگاه های مهم در تاسیسات و سیستم گرمایشی در ساختمان می باشد که در واقع متمرکز و کوچک شده ی موتورخانه می باشد که به طور کاملا خلاصه و جمع و جور در هر واحد ساختمانی قرار می گیرد و به طور مستقل عمل می نماید . این وسیله گرمایشی امروزه تقریبا در اکثر مناطق دنیا مورد استفاده قرار می گیرد ، این سییستم گرمایشی توانسته است تا با داشتن امتیازات و ویژگی های بسیار بارز و خوبی که داردبه یکی از مواردی تبدیل شود که سازندگان ساختمان بلافاصله در مرحله تاسیساتی خود ازاین سیستم بهره می گیرند .

یکی دیگر از دلایل شناخته شدن این سیستم یعنی پکیج و شوفاژ می توان به مقرون به صرفه بودن آن هم برای سازنده و پیمان کارو هم برای استفاده کننده از لحاظ تعمیرات و نگهداری نام برد که در صورت بروز مشکل در یک طبقه فقط خود ان واحد دچار مشکل می شود نه کل واحد های مسکونی .

هزینه های سوختی کمتر ، عدم نیاز به تعمیرات سخت و طولانی که باعث آزار و اذیت تمامی ساکنان می شود و غیره ، همه با استفاده از پکیج دیگر چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت . زمانی که نتوان از پکیج های دیواری دارای دودکش در  تاسیسات ساختمانیمان استفاده نماییم ، بایستی از سیستم گرمایشی دیگری مانند پکیج های فن دار استفاده گردد. در نوع فن دار در واقع هوای مورد نیاز برای سوخت و سوز و احتراق از طریق محیط بیرون دریافت می گردد که این هوا توسط مسیری مشخص به سمت داخل مکیده می شود .

نصب و عیب یابی انواع شوفاژ و پکیج دیواری ، بازدید در محل و عیب یابی و برآورد و اعلام هزینه ، برای اعزام نیروی متخصص لطفا تماس گرفته و مارا مطلع سازید . باز سازی و تعمیرات ساختمانی ، منزل مسکونه ، خانه و آپارتمان .